Czy wiesz że możesz zintegrować nasz instalator ze swoją stroną firmową tak, aby Twój klient myślał że zamawia system bezpośrednio u Ciebie? Zadzwoń lub napisz do nas !!!

Kiedy potrzebuję systemu PIM

Poszerzanie lub częste aktualizowanie katalogu

Kiedy potrzebujesz dodać do katalogu dużą liczbę produktów i kategorii lub często poszerzasz asortyment o nowe produkty, co prowadzi do aktualizacji (zbierania, dodawania, wyszukiwania itp.) ogromnej ilości informacji, takich jak zdjęcia, opisy, atrybuty, warianty, szczegóły techniczne, dopasowania do różnych systemów metrycznych, rozmiary i wiele więcej.

Musisz przetłumaczyć dane produktu

Coraz więcej sprzedawców poszerza swoją działalność na cały świat, co wymaga przetłumaczenia katalogu i danych produktów na inne języki. Dzięki Akeneo tłumaczenie danych produktowych staje się znacznie wygodniejsze i łatwiejsze w zarządzaniu. Możesz natychmiast zobaczyć brakujące tłumaczenia, przydzielić tłumaczy do pracy z konkretnym językiem i szybko przełączyć się z jednego języka na drugi.

Wiele osób lub zespołów zarządzających jakością danych

Duże zespoły zajmujące się wzbogacaniem danych często pracują z arkuszami kalkulacyjnymi, dzieląc swoje obowiązki i oznaczając gotowość danych produktów do publikacji. Są to np. znaczniki: jakie postępy poczyniono, które produkty są nowe, które produkty wymagają jeszcze wzbogacenia, przypisywanie metatagów do zespołu SEO, ile zdjęć brakuje, jakie atrybuty są jeszcze do uzupełnienia?

Akeneo PIM pozwala na usprawnienie procesu współpracy między wieloma zespołami i/lub osobami decyzyjnymi, i automatyczne raportowanie. Umożliwia też przeprowadzenie audytu i zachowanie listy poprawek lub zmian w taki sposób, że wprowadzone informacje mogą zostać opublikowane lub cofnięte w przypadku napotkania jakiegokolwiek błędu.

Importowanie danych od wielu dostawców

Kiedy otrzymujesz od swoich dostawców duże zestawy danych produktowych, każdy w innym formacie, innej strukturze danych i nazewnictwie, Akeneo umożliwia przygotowanie wielu profili importu, mapowanie danych do wymaganych atrybutów produktu, a nawet tworzenie zestawu reguł/warunków do automatyzacji wzbogacania danych, np. automatyczne uzupełnianie atrybutów, kategoryzowanie nowych produktów, ustawianie domyślnej wartości dla pustych atrybutów, przypisywanie wartości nowym produktom, kopiowanie wartości atrybutu do innego atrybutu.

Poprawa zadowolenia Twoich klientów z zakupów

Dane produktów nie spełniają oczekiwań? Najlepszym narzędziem do stworzenia doskonałego Product Experience jest platforma Product Information Management (PIM). Pomaga on wzbogacić treść oryginalnymi opisami, połączyć dane techniczne i sprzedażowe, dodać dokładne tłumaczenia w wybranych językach, przesłać dobrej rozdzielczości obrazy we wskazanych formatach, scentralizować i zautomatyzować dane produktów w intuicyjny sposób. Z pewnością wpłynie to pozytywnie na współczynnik konwersji i wrażenia z zakupów klientów.

Copyright © 2010-2021 by pimakeneo.pl powered by Akeneo. Aby zapewnić najwyższą jakość usług wykorzystujemy informacje przechowywane w plikach cookie przeglądarki internetowej.