Czy wiesz że możesz zintegrować nasz instalator ze swoją stroną firmową tak, aby Twój klient myślał że zamawia system bezpośrednio u Ciebie? Zadzwoń lub napisz do nas !!!
Zalety korzystania z Akeneo
Użyteczność
Jedną z zalet Akeneo PIM jest jego prosty i intuicyjny interfejs (UI). Nauka lub szkolenie nowych członków zespołu do pracy z Akeneo nie zajmuje dużo czasu. Wprowadzanie tłumaczeń, opisów, aktualizacji lub zarządzanie danymi jest bardzo proste i szybkie. Akeneo ma funkcje oparte o PIM eCommerce i nie zawiera wielu innych funkcji ani przycisków mylących użytkownika lub zaśmiecających interfejs.
Ponadto, ponieważ implementacje Akeno PIM są uproszczone w porównaniu z niektórymi produktami konkurencji, instrukcja obsługi i sposób pracy z poszczególnymi funkcjami są łatwe w znalezieniu i intuicyjne. Bardzo łatwo też znaleźć informacje na temat danych funkcji w Google.
Stworzony dla PIM (Product Information Management)
Akeneo PIM został stworzony całkowicie z myślą o eCommerce, aby rozwiązywać problemy związane z zarządzaniem informacjami o produkcie, takie jak centralizacja danych produktów, wzbogacanie ich, tłumaczenia danych produktów i ich korekty dla wielu kanałów. Jest to narzędzie wspomagające produktywność, pomagające przygotować informacje o produkcie w różnych językach i do różnych celów. Nie jest to jednak kompleksowe rozwiązanie do obsługi stanu magazynów, cen DAM, CRM lub ERP.
Akeneo rozwinęło się, dodając wiele nowych modułów (produktów), które nie są częścią podstawowej oferty PIM. Jeśli sprzedawca wymaga określonej funkcjonalności, której nie ma jeszcze w Akeneo, istnieje możliwość jej dodania za dodatkową opłatą do licencji.
Moduł do zarządzania kanałami danych — zarządzanie plikami danych w celu dostosowywania i zarządzania katalogami produktów w różnych kanałach, w tym na publicznych i branżowych platformach handlowych, i witrynach sprzedaży społecznościowej
Udostępnione katalogi - portal, w którym można udostępniać dane produktów. Nie ma potrzeby eksportowania arkuszy kalkulacyjnych i zasobów multimedialnych, które szybko stają się nieaktualne;
Onboarder - mini PIM, w którym można zbierać informacje o produktach bezpośrednio od dostawców i producentów;
Społeczność i popularność
Akeneo rozpoczęło działalność w 2013 roku jako rozwiązanie Open Source budując wokół siebie aktywną i dużą społeczność. Wiele agencji szybko zaczęło z niego korzystać, ponieważ był on darmowy i open-source, pozwalając na swobodną konfigurację. Teraz Akeneo ma ponad 120 oficjalnych agencji partnerskich ds. rozwiązań, ponad 80 000 pobrań edycji społecznościowej, dlatego nie powinieneś mieć problemu ze znalezieniem i zmianą partnera, jeśli to konieczne.
Ponadto Akeneo dodało długą listę partnerów technologicznych oferujących integrację się z Adobe Commerce (Magento), BigCommerce, Salesforce, Commerce Tools, Spryker i wieloma innymi usługami. Dla większości z wymienionych dostępne są oficjalne konektory lub opcja zakupu konektorów stworzonych przez Partnerów w ramach marketplace Akeneo.
Akeneo to obecnie jeden z najpopularniejszych systemów PIM, wielokrotnie nagradzany branżowymi wyróżnieniami.
Akeneo jest partnerem Magento/Adobe Commerce
Akeneo jest jedynym Premier Technology Partner firmy Adobe w kategorii PIM. W praktyce oznacza to, że obydwa wystarczająco dobrze integrują się ze sobą wspierając funkcje Akeneo PIM Enterprise Edition i Adobe Commerce. Dzięki licznym case studies, jeśli natrafisz na problem - prawdopodobnie został on już rozwiązany. Początkowo Akeneo było dostępne głównie dla instalacji Magento, dlatego szacuje się, że ponad 70 000 firm korzysta z darmowej wersji Community Edition (CE).
Co więcej, Akeneo zbudowało i utrzymuje oficjalny Adobe Commerce - Akeneo Enterprise Connector, integrując podstawowe elementy po wyjęciu z pudełka, a nawet oferując wsparcie.
Gotowa struktura eCommerce
Gdy zaczniesz konfigurować Akeneo, zauważysz, że jest on od razu gotowy do użycia w eCommerce. W ramach prostej konfiguracji administrator może dodawać niezbędną lokalizację, waluty, kanały, drzewa kategorii, grupy atrybutów, atrybuty, rodziny, definiować, jakie typy zasobów będą zarządzane w PIM i tak dalej.
Innymi słowy – kategorie, produkty, atrybuty i konfiguracje globalne będą odpowiadać tym, które często spotykasz w systemach CMS, konfigurując np. Shopify. Zauważysz, że PIM jest gotowy do użycia w eCommerce od razu po „wyjęciu z pudełka” i często nie wymaga nawet dodatkowej konfiguracji.